Alla inlägg den 31 december 2010

Av Helena Hübbert - 31 december 2010 12:52

nu står det inte på förrän det är 2011...undra vad detta året har att bjuda på????

mer än att det kommer en bebis till oss..undra om jag rätt denna gång oxå vad det blir för nåt....det visar sig den 12 feb om den vill ut då eller tidigare eller senare....


På måndag kände jag lite hängig,hostig och snorig och på tisdag kvällen började jag få ont i kroppen och må lite sämre..onsdag var jag inte alls pigg så vid 6.45 gick jag upp och ringde till ultraljudet och spec-mvc i klarlstad och ändrade tider för jag orkade knappt vara uppe,så vid 7 fick jag tag på dom på ultrljudet egentligen hade dom telefontid mellan 10-11.30,13-15 men eftersom jag skulle vara där kl:11.00 så gjorde jag en chansning vid 7.00 och jag fick tag på och fick en tid och spec-mvc hade telefontid mellan 8-9 så dit ringde och efter 8 och fick en ny till på måndag kl:14.30....Egentligen skulle jag ha varit vid bm i Sunne kl:15 så jag ringde dit och fick ändrad tid oxå så vi tog det itorsdag och bt låg bra och inge äggvita i urinet så jag hoppas att det e fritt från äggvita på måndag oxå när jag e till spec-mvc...


Var in och handlade lite gottis till idag när jag ändå var inne i Sunne..ikväll blir det älgbiff,potatisgratäng och kantarellsås mmm va gott....


Önskar er alla ett Gott Nytt År!!!


kram på er!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards