Alla inlägg den 4 december 2010

Av Helena Hübbert - 4 december 2010 19:17

jag trodde det skulle vara lite mildare idag men icke då...-20 när vi kom upp...så vi har eldat och eldat....Tony sotade ur pelletskaminen så nu ser man elden igen :)....


igår åt vi tacos när Tony kom hem....vid 17.45 åkte vi till Jerker och Jenny och hälsade på en sväng....Jennifer var hur snäll som helst fast hon brukar lägga sig vid 19 men hon fick en vällingflaska vid 19.30 och så la vi henne i vagnen och hon somnade runt 20.00....sen vaknade hon till så vi bytte på henne och klädde på henne och åkte hem runt halv tolv gav henne en flaska när vi la oss och hon somnade om direkt och sov till halv fem då fick hon en flaska och somnade om till 7.30 då gick vi upp....


skulle ha städat lite men jag har inte haft nån ork känner mig inte så pigg så jag struntade i att dammsuga utan plockade ihop lite bara....känner mig så uppblåst och magen känns som den skulle vara 3 ggr större än vad den e :)...men men det ska väl vara så antar jag :)....


vi åt fläskfilé a la helena och klyftpotatis på kvällningen och det var super gott...väldigt länge sedan vi åt den.....det var mumma så nu e jag mätt och belåten...


Jennifer sover och Tony ser på tv så då passade jag på att blogga....


kram på er!!!!!!!!



Ovido - Quiz & Flashcards