Alla inlägg den 22 december 2010

Av Helena Hübbert - 22 december 2010 12:16

till julaftonen...det är vitt ute och för kallt..idag har vi -30 så jag eldar och eldar...

 

ska klä julgranen idag på em/kvällningen innan Jennifer ska sova för natten...så hon får vara med och klä den iår....

 

Idag e Tony till Karlstad på arbetsinterjuv igen...få se vad han har att berätta när han kommer hem..om vi har några stora beslut att ta om framtiden....

 

ska handla julmat imorgon på kvällningen..jag åkte till Sunne runt 16-tiden ifjol och då var det lagom med folk ute så jag gör samma sak imorgon...Tony jobbar fm imorgon så det e ju bra om han hinner hem och e hemma med Jennifer så slipper jag dra med henne i kylan....för jag antar att det blir kallt imorgon med....

 

kram på er!!

 



Ovido - Quiz & Flashcards