Alla inlägg under mars 2012

Av Helena Hübbert - 31 mars 2012 21:13

usch va tiden går fort och snart e det sommar och höst och jag ska börja jobba igen...ska bli kul men ändå lite konstigt att börja jobba igen har inte jobbat sen juni-09 men jag kommer ju att jobba på en bra avd och jag trivdes där sist så jag tror nog att jag ska trivas där igen...


idag har det varit fint men det har blåst väldigt väldigt kallt men i solen har det varit rätt ok iaf.blev bjudna på amrikanska pannkakor med lönnsirap på av grannarna och det var helt ok senare på kvällningen bjöd dom på varm smörgåstårta och det var gott...När vi kom hem runt 19.15 kom Jerker och Tommy och hämtade Tony och Mikael för dom skulle på pubkväll i Mallbackens bygdegård...Ungarna somnade strax innan 20...


Den 13 mars var André till tandläkaren för första gången i sitt liv och han ville inte riktigt öppna munnen men vi lirkade lite så han skrattade så att tandläkaren såg hur många tänder han har.Fick en blå tandborste....


Den 28 mars åkte Tony till Norrköping på jobb och kom hem på fredag kväll skulle ha kommit hem på torsdag men det blev så sent så han sov en natt till och åkte sedan direkt till Karlstad från Norrköping på fredag morgon...På måndag åker han till Usa igen på jobb...blir borta ca 3-4 veckor...


Den 12 april ska Jennifer till bvc på 2.5 års kontroll få se vad dom säger och vad hon får göra..granntjejen skulle följa med mig så hon och André väntar i väntrummet eftersom syskon inte fick följa med...ja ja tur man har snälla grannar som kan hj'älpa mig när det händer nåt och Tony är borta på jobbresor...


Idag spelade Leksand ner Djurgården i allsvenskan :)...Leksand kan gå upp om dom vinner dessa 2 matcher som är kvar och Rögle förlorar sina 2 matcher är det klart att vi gått upp till eliten igen efter många år i allsvenskan...ja ja vi får väl se hur det går....


kram på er!!!

Av Helena Hübbert - 4 mars 2012 22:10

eftersom Vasaloppet har varit....såg på det hela fm och André tyckte var så tråkigt att han somnade ifrån allt...Efter att vi sett klart så åt vi lunch och tog en promenad till Monika och vi fick fika...när vi kom hem så körde vi in pellets med fyrhjlingen ungarna älskar att åka på den..Lilleman somnade vid 18-tiden och vaknade 20.45 och vägrade somna om så nu har han gått och sagt den,den,den sen har han stått vid soffan och vill inte sova....Igår var Jennifer så jobbigt och hon vägrade lyssna...hon bröt sönder mina glasögonen...idag har hon varit jättesnäll och lyssnat på mig...Ifredags var vi till vintertorp och åkte pulka och vi frågade om Linnea ville följa med och det ville hon...men tyvärr blåste det kallt så vi åkte några vänder dom med ungarna och fiskade sen åkte vi hem igen...Nästa fredag kommer pappa hem...ska bli så skönt...Kram på er!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards