Alla inlägg den 25 december 2010

Av Helena Hübbert - 25 december 2010 20:09

det har varit en lugn dag idag...kallt imorse men sen blev det lite mildare men nu tror jag det blivit lite kallare igen...usch det får gärna ge sig med denna kyla nu så man kan sticka ut nästan utan att frysa ihjäl....


igår var det julafton och Morfar och Peter kom hit och åt mat och hade en trevlig em/kvällning...Vi åt mat vid 13 och vid 15 satt dom sig och kollade på Kalle Anka med Jennifer medans jag tog reda på disken och maten..usch va mkt mat det blev över fast vi dragit in på mkt....vid 17-tiden knackade det på fönstret i tv-rummet och där stod tomten och vinkade så vi gick och mötte honom och Jennifer tittade på honom en stund medans hon satt i min famn men så helt plötsligt gick hon fram till honom och kröp upp i knät på honom så hon var inte alls rädd för tomten så det var ju skönt att det var så iår iaf man vet ju aldrig nästa år....


Jennifer har tydligen varit väldigt snäll iår eftersom hon fick så mkt julklappar...Hon fick 1 par byxor,2 st body,3 st pyjamas,1 tunika som låg i en resväska,Hello kitty bok,en sångbok med lillekatt,lego,bobby car med kärra,doktor set,kastruller med slevar,kaffepanna,stekpanna,bakset,pippi resväska med kläder till skrållan..


Jag fick boken Jag är ozzy som jag började läsa igår och den verkar bra....fick även vantar,en karaff för kalla eller varma drycker,presentkort på Bergvik och pengar....


ha en fortsatt trevlig juldag....


kram på er!!!!!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards