Alla inlägg den 13 december 2010

Av Helena Hübbert - 13 december 2010 21:41

ny vecka...usch va tiden rusar iväg....


idag har jag varit till mvc och vi mätte magen och lyssnade och tog bt och det låg 120/80 så jag ska dit igen den 27 dec....29 dec ska jag ner på ul igen....


Ifredags åkte vi till Göteborg och vi mötte upp Ronny och Donika på nyängens rastplats...sen tog vi följe till Göteborg....


Vi checkade in och fick rummet men tyvärr inget badkar som jag hade önskat det hade blivit missförstånd...ingen att göra åt...Vi gick och åt på pizza hut och när vi kom hem så gick vi och bubblade i poolen det var så skönt...jag hade en tshirt på mig eftersom jag inte kommer i bikini toppen så jag hade bh och bikinibyxorna på mig....gick lika bra det....


på lördag gick vi ner och åt frukost runt 7.45 och det var gott....

sen tog vi spårvagen till universeum och var där på fm och lunchtid....vid 12 gick vi ner och åt mat sedan in igen och kollade lite på den avd där man får testa olika saker....det var kul....tror kl var runt 14 när vi gick därifrån....Jennifer var pigg och glad hela tiden vi var där inne...när vi gick därifrån så fick hon en smoodis och somnade sen sov hon ett par timmar och vid 17 tiden gick vi ner till nordstan för Donika fick lov att ha nya skor för hon blev blöt i dom andra skorna...sen tog vi spårvagnen till Liseberg,men usch va mkt folk det var...så det var inte roligt att gå där...köpte en souvas och delade det var gott....det blev så mkt folk så vi gick hem till hotellet ist...var in på mc donald och åt kvällsmat....


oj oj va ont jag fick i ljumskarna och ryggslutet och efter att vi gått över vägen så vi kom med rätt spårvagn...fick jag sammandragningar så jag blev att stå still ett tag innan jag kunde börja gå igen....när vi kom till hotellet tänkte jag att vi skulle ha bubblat i poolen men då var det fullt så det fick bli en varm lång dusch ist...så det släppte lite iaf men inte helt...känner att jag har ondare än jag vad jag brukar ha men men det sånna smällar man får ta....


kram på er!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards