Direktlänk till inlägg 17 juni 2013

midsommarveckan och snart semester.....

Av Helena Hübbert - 17 juni 2013 09:34

ska bli så skönt med lite ledigt...Jag blir hemma från 24 juni till 5 aug så skönt med långledigt.

Skönt att bara ta tagen som den kommer och inte behöver ha några måsten eller tider att passa.


På lördagen åkte vi till Vansbro och hälsade på Morfar och Kirsten och efter att vi fikat och ungarna ätit varsin

korv så åkte vi och Morfar på Guldmarknaden.Jennifer fick en rosa häst ballong och André tog en svart haj...så nöjda och glada gick vi bort till karusellerna dom fick åka 3 var..dyrt att åka karuseller 35 kr för 1 biljett eller 170 för 6 biljetter så dom fick dela på häfte...hade nog gärna varit kvar där hela dagen och snurrat runt på dom olika karusellerna...får nog ta en tripp till Gröna Lund eller Liseberg så dom får åka lite..


Nu är det 2 veckor kvar tills Tony kommer hem och vi längtar såååå efter honom.....Vi pratar med honom varje över skype...jättebra att det finns.....


Idag ska vi äntligen klippa oss..Det var meningen att Linnea skulle följa med och hjälpa mig men då fick hon jobb genom kommunen i 3 veckor och började idag så då skulle Monika följa med mig men då skulle hon börja jobba 13 och våra tider är 11.30,12.15 vid Bella  för barnen och 12.15 vid Sara för mig..så jag kände att jag behövde lite hjälp..det löste sig även om jag kände lite panik innan Ingrid sa att hon kunde hjälp..


Itorsdags var sotaren hit och jag var inte hemma utan fick lägga ut nyckeln åt honom och sedan ringa och tala med honom på morgonen..


kram på er!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Hübbert - 3 juni 2015 21:19

nu är det juni månad och sommaren ska vara här men icke sa nicke.Det är såå kallt och blåsigt skulle tydligen bli fint inför helgen men på söndag skulle det bli dåligt väder igen..ja ja får väl hoppas att solen och värmen kommer när man går på semest...

Av Helena Hübbert - 12 maj 2015 16:10

in på bloggen och bloggade...Jag lovar er en sak jag blir INTE årets bloggare iaf...   majmånad har kommit och ena dagen e det fint och nästa dag e det regn och rusk.   igår kväll blåste det och regnade såååå tråkigt ja ja hoppas att det blir...

Av Helena Hübbert - 25 december 2014 20:39

Oj då var ett tag sedan jag bloggade...blir nog årets bloggare*NOT*.. Jaha då e denna jul snart slut och vi får se fram emot nyårsaftonen och nytt år... Undra vaf som kommer att hända 2015??   ifredags(19/12) var vi till Tällberg på julbord o...

Av Helena Hübbert - 21 augusti 2014 14:30

så mysigt när man får börja tända lampor och värmeljus...riktigt myspys.....   igår kväll när barnen skulle lägga sig så var Jennifer varm och inatt var hon som en kamin..Hon är lite varm idag oxå så det blir inget dagis imorgon för dom.Tony skul...

Av Helena Hübbert - 7 augusti 2014 10:12

har varit hemma i 7 veckor sååå skönt att vara ledig men visst ska det bli skönt att börja jobba igen och komma in i rutiner och vardagen igen..det e sista sommaren jag kunde vara hemma så länge synd att man inte alltid kan vara hemma hela sommaren.....

Ovido - Quiz & Flashcards