Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Helena Hübbert - 6 juni 2013 17:06

och vi har varit ledig men det e så tråkigt väder ena stunden har det blåst svinkallt och i nästa stund varit varmt när solen tittade fram.Hängde ut en tvätt på fm och på em var den torr så skönt när detgår fort med torkningen..


Itisdags var jag och 6 st från Brogården till Karlstadpå en återträff från BPSD-kursen jag gick i mars men jag tyckte inte det var så givade jag blev alls nå klokare efter träffen....


Tony åkte till usa itisdags morse och vid 19.45 skickade han sms att han landat på flygplatsen i New York....har pratat med honom på skype...vilken tur att skype finns annars hade det varit sååå tråkigt att inte få se hoom på 3-4 veckor...


igår(5/6) hade dagis sommarfest och barnen spelade en teater och sedan sjöng dom några sånger och alla barn var så duktiga...sen fikade vi det var en trevlig stund vi var där...tog med pizza hem så det skulle gå snabbt eftersom jag hämtade barnen vid 16.30 och 17.30 började sommarfesten så det var stress stress....men men vi hann iaf...


igår fick jag internet på min mobil skönt då slipper det gå åt så mkt pengar på refill kort om man ska gå ut på fb eller spela wf mm..


kram på er och ha en fortsatt trevlig nationaldag!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards