Alla inlägg den 30 juni 2013

Av Helena Hübbert - 30 juni 2013 21:46

vecka av 6 är slut och det har varit lite si och så där med vädret...jag tycker det e skönt när det inte är för varmt men runt 20-23 är det lagom går det över 30 e det för varmt och jag mår inte bra..men det behöver inte regna utan kan vara uppehåll...


idag kom Tony hem från usa efter nästan 4 veckor...så vi fick skor,kläder,godis mm när han kom hem...Barnen fick varsin nalle med New York tröja på sig...Jag fick ett par lila convorse fast jag inte hade önskade mig nå mer skor...har 2 par svarta,1 vita,1 röda och 1 lila så jag tror jag har skor så jag klarar mig men kasnke får önska mig ett par rosa nästa gång ;)ifall jag skulle bli skolös :)...


På tisdag går Tony på semester och imorgon ska vi följa med honom till Karlstad för han ska in och fixa lite med resräkningar och sånt...


v 30 är det Fryksdalsdansen och jag tänkte jag skulle gå ut på fredag när det är Maguns Uggla jag gillar honom jättemkt...har alltid gillat Magnus Uggla...vore kanske roligt att även gå ut på Lasse Stefanz ja ja vi får se hur det blir för Tony är nere i Skövde på jobb då...ja ja det ordnar sig väl....


ikväll åt vi räkor,ost,vitlöksbröd och kex...hade lite söndagsmys isf fredagsmys....


testade våran nya grillhink idag och den var helt ok...så det var ett bra köp...


kram på er!!!

Ovido - Quiz & Flashcards