Direktlänk till inlägg 16 januari 2011

jaha då var....

Av Helena Hübbert - 16 januari 2011 22:34

denna skit helg snart slut och ny vecka....


Jennifer var på dagiset själv mellan 11-12.30 så hon åt mat där och det gick bra...dom fick soppa och mjuk smörgås.så vi åkte hem och hon la sig direkt och somnade omedelbart...tror inte hon lägga huvudet på madrassen förrän hon sov....


på em efter att hon vaknade var hon lite trött och slö trodde det berodde på att hon varit och lekt och all enerigi tagit slut...la sig vid 19-tiden som vanligt och vid 20 vaknar och skriker så jag går upp och kollar till henne då har spytt ner hela sängen så jag tar upp henne och byter på och hon spryr igen och så dricker hon lite vatten och lägger sig på magen på Tony och så spryr hon igen...Hon spryr några ggr innan Tony hinner åka iväg till jobbet..halv elva verkar det som det lugnat ner sig så vid 23 börjar jag spyr och får springa på toa och så vaknar Jennifer igen och spyr men jag trodde jag skulle fixa detta själv men vid 01.30 ringer jag till Tony och talar om att jag oxå spyr så han kommer hem han har juor på natten....så jag sprang hela natten med hinken upp och ner i trappen  på toa...blev lite bättre på fm men väldigt trött och sliten...Tony var in och handlade lite blåbärssoppa,cola och sockerdricka åt oss sjuklingar....imorse mådde inte Tony bra så nu ligger han....så det blir inge dagis till veckan för Jennifer förrän det gått 48 timmar efter att Tony blivit frisk...kanske i slutet av veckan ja ja vi får se hur det blir....ska ringa dit imorgon och tala om att hon inte kommer imorgon iaf....nej nu får det vara slut på skitpratet....


På tisdag ska jag till karlstad igen på ul,flöde,lämna urinprov så jag inte e doppad   ....Jag är i samma vecka som jag fick Jennifer till veckan så spännande jag kanske inte kommer hem utan får en bebis ist....



ikväll börjar solsidan igen en helt underbar serie.....jag la Jennifer och skulle se den men somnade själv och vaknade vid 21-tiden och då var det försent att se men som tur e har vi ju tv4 anytime så jag kan se på det vilken dag jag vill....


kram på er!!!!!!!!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Hübbert - 3 juni 2015 21:19

nu är det juni månad och sommaren ska vara här men icke sa nicke.Det är såå kallt och blåsigt skulle tydligen bli fint inför helgen men på söndag skulle det bli dåligt väder igen..ja ja får väl hoppas att solen och värmen kommer när man går på semest...

Av Helena Hübbert - 12 maj 2015 16:10

in på bloggen och bloggade...Jag lovar er en sak jag blir INTE årets bloggare iaf...   majmånad har kommit och ena dagen e det fint och nästa dag e det regn och rusk.   igår kväll blåste det och regnade såååå tråkigt ja ja hoppas att det blir...

Av Helena Hübbert - 25 december 2014 20:39

Oj då var ett tag sedan jag bloggade...blir nog årets bloggare*NOT*.. Jaha då e denna jul snart slut och vi får se fram emot nyårsaftonen och nytt år... Undra vaf som kommer att hända 2015??   ifredags(19/12) var vi till Tällberg på julbord o...

Av Helena Hübbert - 21 augusti 2014 14:30

så mysigt när man får börja tända lampor och värmeljus...riktigt myspys.....   igår kväll när barnen skulle lägga sig så var Jennifer varm och inatt var hon som en kamin..Hon är lite varm idag oxå så det blir inget dagis imorgon för dom.Tony skul...

Av Helena Hübbert - 7 augusti 2014 10:12

har varit hemma i 7 veckor sååå skönt att vara ledig men visst ska det bli skönt att börja jobba igen och komma in i rutiner och vardagen igen..det e sista sommaren jag kunde vara hemma så länge synd att man inte alltid kan vara hemma hela sommaren.....

Ovido - Quiz & Flashcards