Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Helena Hübbert - 26 januari 2011 20:29

var på ultraljud kolla flödet sen in på spec-mvc och lämnade urinprov och det såg fint ut..körde en ctg-kurva och den rörde sig i magen rätt så mkt men dom frågade ändå om jag vill ha nåt att dricka eller en isglass så jag jag en glass och det blev en piggelin mmm va gott det var med piggelin  ....

Tony och Jennifer följde med mig ifall jag skulle blivit kvar om nåt inte såg bra ut men allt såg bra ut så dom släppte hem mig en vecka till..Tony måste ju ha bilen hemma eftersom stolen är i den bilen....ska ner nästa onsdag igen på samma koller och jag är i v 37+3 så jag har gått en vecka längre än när jag väntade Jennifer...


Imorgon ska Jennifer på dagiset eftersom hon var ledig därifrån idag...spelar väl ingen roll om hon missar en dag får ju betala ändå....tycker man skulle få betala för dom dagarna hon är där....


började skriva matsedel för 4 veckor....ska försöka skärpa mig med det igen...storhandla och sen bara köpa till färska grönsaker,frukt och mjölk och bröd....


kram på er!!!!!!!!!!



Ovido - Quiz & Flashcards