Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Helena Hübbert - 10 januari 2011 19:17

på inskolningen på dagiset Bäcken och det gick bra.Jennifer var inte alls blyg eller rädd..hon gick själv iväg och lekte med olika leksaker och när det var dags att gå hem så ville hon inte hem,det bådar ju gott :)....Det var en pojk till som var med och den andra tjejen var sjuk så hon skulle inte komma denna vecka....Det var 3 barn där idag så det var så lugnt och skönt...skönt att dom fick en mjukstart och inte blev rädda om det hade varit mkt barn och livat....

Vi åkte pulka ner till dagiset..skulle se dumt ut om vi kom i bilen när det e så när till skolan :)....


idag har jag gjort rent i kökslådorna och diskat besticklådorna så det tog lite tid innan allt blev klart....ja ja måste ju göras ibland och då får det väl ta tid....


på onsdag ska jag till mvc igen och vi får väl hoppas att det e lika bra nu som sist....den 18 jan ska jag ner till Karlstad på ultraljud igen och ska även in på spec-mvc då och då är jag i v 36 samma vecka som jag fick jag Jennifer i...så jag kanske inte kommer hem den dagen utan får bebis ist....


Sitter och lyssnar på Jay Smith och jag kan inte få nog av den rösten....helt underbar röst tycker jag....


kram på er!!!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards