Alla inlägg den 28 november 2010

Av Helena Hübbert - 28 november 2010 21:47

det var så mysigt att tända första ljuset och det snöade ute....


usch va det har blåst idag...har inte varit ut idag men jag ville inte dra ut Jennifer i denna blåst så vi får hoppas att det e bättre väder imorgon så vi kan gå ut då ist....


tänkte vi skulle gå på skyltsöndag idag men det blev inget i det tråkiga vädret.....


jaha då var det söndag och slut på helgen usch va tiden går fort.....snart är det julafton och nyår och ett nytt år..undra vad som kommer att hända 2011 mer än att vi får en bebis i feb....lillan/lillen hade gympa pass för ett tag sedan för det sparakades och bökade i magen....


imorogn ska vi till karlstad Tony ska på arbetsinterjuv få se vad som händer....undra om jag och jennifer ska gå på ikea eller bergvik medans vi väntar..ja ja det visar sig vad som händer.....


idag har jag haft så ont i ljumskarna och ryggslutet...hade gärna haft ett badkar så man fått badat lite varmt men men det står inte på förrän vi ska till Göteborg på hotellweekend och då ska jag bada om jag får för dom andra 2 badfantaterna....


kram på er!!!!!!!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards