Alla inlägg den 27 november 2010

Av Helena Hübbert - 27 november 2010 19:56

lussekatter på em och dom blev bra och goda var dom oxå....fick lov att provsmaka dom....


jag har sovit sååå dåligt natt....hade halsbränna och fått springa på toa hela tiden tyckte jag men så vid 04.00 var halsbrännan borta och allt kiss var borta så vid 05.00 vaknade Jennifer till och skulle ha välling men hon somnade inte om så länge så hon och Tony gick ner så jag fick sovmorgon imorse så imorgon e det Tonys tur att få sovmorgon.....så jag hoppas att jag sliper halsbränna inatt och att jag får sova bra....


Tony var och klippte sig 11.30 så jag och Jennifer åkte och handlade lite mat och blöjor....få se hur länge maten e kvar i kylskåpet....tycker att kylskåpet alltid är tomt....går och rycker i kylskåpsdörren när man e sugen men det finns aldrig nåt att äta :)....

Jag fick ett recept på citronfilé så det testade vi att göra idag och det var gott....hade klyftpotatis till....


kram på er!!!!!!!!!!!




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards