Alla inlägg den 25 november 2010

Av Helena Hübbert - 25 november 2010 21:40

ska jag till vc och ta prover på morgon..Tony ska med och ta prover han med....efter dom stuckit mig så ska jag dricka en sockerlösning som är skitäckligt och inte alls gott men men det e väl bara att ta ett djup andetag och sedan botten upp efter jag druckit upp ska jag vila i 2 timmar för att sedan gå ner och ta ett nytt stick...så jag blir utan mat ändå till 10 men jag hinner nog gå och få en smörgås innan jag ska till mvc på koll och få svar på proverna....


idag har jag och Jennifer varit till Moster och hämtat matbröd till jul..vi var in till morfar så Jennifer fick äta lite mat och vid halv ett kom han hem på lunch så vi hann träffa honom lite iaf....


oj oj va det sparkas och bökas i magen för tillfället....tror lillan/lillen har gympa pass på kvällskvisten....


på söndag e det 1:a advent och jag ska fixa köket imorgon med gardinerna och ta fram stakarna....


köpte pepparkaksdag så nu ska vi baka pepparkakor...ska ta och fixa till lite lussekatter oxå....


kram på er!!!!!!!!!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards