Alla inlägg den 17 maj 2014

Av Helena Hübbert - 17 maj 2014 18:10

Denna veckan har det varit väldigt mkt med både jobb och kursdagar.....


Jobbade måndag dubbeltur sen hade jag en kökstur på tisdag....onsdag samlades vi vid brogården 6.45 för att åka till Karlstad för att gå på demensdagarna....det var roliga dagar och jag sprang på några gamla arbetskompisar ifrån Vansbro...det var roligt....god mat fick vi men tyvärr lite tråkigt att maten var kall ja ja blir väl så när det var många som skulle äta....vi var tydligen 1500 som var där och lyssnade på olika föredrag.....en del föredrag var bra medans det fanns föredrag som var jättetråkiga så man höll på att somna....


På fredag var jag ledig skulle ha jobbat kväll men tog borden för annars hade det blivit 8 dagar på raken och det orkar man ju inye jobba....På måndag e det dags för AOträff även det på min lediga dag....får aldrig vara ledig när man ska bara ledig...ja ja nån dag får jag väl vara ledig.....


På torsdag e det sommarfest vid dagiset ska bli kul att se vad som händer då....ska ha fika med oss och ha picknick och bara mysa och må gött....hoppas på bra väder....18.30 ska vi ut och äta med arbetskompisarna ska bli kul....Vi ska på kina och äta....


Kram på er.....

Ovido - Quiz & Flashcards