Alla inlägg den 1 maj 2014

Av Helena Hübbert - 1 maj 2014 06:47

Ja ja inte lätt att hinna med allt....


den 11 april var jag,barnen,Linnea och Ronny till Arvika på Mora Träsk.

Jag tyckte han som har Mora träsk såg lika ut då som förr när jag var liten och var på dom....


på långfredag jobbade jag mellan 8-14.30 och på kvällningen kom Ronny och Donika och barnen hit

med husvagnen och dom blev kvar till påskdagen...vi åt påsklunch på påskaftonen och på em var vi upp till vallarna och kollade på höns,alpackor,kaniner och Ölands gäss....en rolig em med koll på djuren och efteråt fikade vi dom bjöd på....

Ni som bor i sunne kommun och inte varit dit och kolat åk dit och kolla på djuren...


Igår var det sista april och det spöregnade ena stunden och i nästa stund sken solen så höll det på hela kvällen....

tur man bor i Värmland för uppe i Dalarna snöade och en del hade lagt ute kort på brasor i snöovädret....


Idag jobbar jag en kökstur och imorgon e jag ledig sen jobbar jag helgen....imorgon e det marten i Sunne...få se vad det e för väder om vi åker dit eller om vi skiter i det.....inte roligt om det e dåligt väder och ungarna e ju inte så stora än att dom vet att det e marten så för dom spelar det nog ingen roll om vi åker dit eller inte.....



kram på er!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards