Direktlänk till inlägg 4 april 2012

imorgon är det skärtorsdag....

Av Helena Hübbert - 4 april 2012 20:44

Inatt hade påskharen varit till dagiset med en lapp där det stod att barnen skulle leta efter påskägg som han hade gömt det tyckte dom var jättekul..Personalen målade barnen som påskkärringar/gubbar och Jennifer var jätteivrig att få bli målad och hon sa jag vill jag vill och ställde sig i kö men när det blev hennes tur så svek modet och hon ville inte utan sa åt dom som stod bakom henne att gå fram och bli målad...


Var på samtal idag och dom hade bara bra saker att säga så det var ju bra ja inte för att jag trodde det skulle vara negativa saker..kollade på kort från inskolningen och fram till nu som personalen tagit...


Idag ringde dom från kommunen och sa att André har fått en plats på Hasselbo i Sunne så det sa jag att jag tar och frågade om man kunde flytta med Jennifer eftersom jag inte vill dela på dom men det fanns bara en plats.skulle jag byta dagis åt Jennifer så fick vi i Lysvik och det e ju helt åt fel håll så hon får vara kvar på Bäcken och André står i kö till Bäcken ifall det blir en ledig plats..Får hoppas det så man slipper lämna på 2 ställen..


Jag börjar få ont i halsen och kroppen och lite snorig tycker jag aldrig blir frisk utan man e småsnorig hela tiden..ja ja det ska väl bli bra nån gång....


igår missade Leksand sin chans att gå upp i elitserien efter förlusten mot Timrå och Rögle också vann..ja ja vi får vänta 1 år till och hoppas att det ska gå bra då ist...


Pratade med Tony imorse och det hade varit orkan i Texas inte så långt ifrån där dom e annars var det runt 28 g..härligt...


kram på er!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Hübbert - 3 juni 2015 21:19

nu är det juni månad och sommaren ska vara här men icke sa nicke.Det är såå kallt och blåsigt skulle tydligen bli fint inför helgen men på söndag skulle det bli dåligt väder igen..ja ja får väl hoppas att solen och värmen kommer när man går på semest...

Av Helena Hübbert - 12 maj 2015 16:10

in på bloggen och bloggade...Jag lovar er en sak jag blir INTE årets bloggare iaf...   majmånad har kommit och ena dagen e det fint och nästa dag e det regn och rusk.   igår kväll blåste det och regnade såååå tråkigt ja ja hoppas att det blir...

Av Helena Hübbert - 25 december 2014 20:39

Oj då var ett tag sedan jag bloggade...blir nog årets bloggare*NOT*.. Jaha då e denna jul snart slut och vi får se fram emot nyårsaftonen och nytt år... Undra vaf som kommer att hända 2015??   ifredags(19/12) var vi till Tällberg på julbord o...

Av Helena Hübbert - 21 augusti 2014 14:30

så mysigt när man får börja tända lampor och värmeljus...riktigt myspys.....   igår kväll när barnen skulle lägga sig så var Jennifer varm och inatt var hon som en kamin..Hon är lite varm idag oxå så det blir inget dagis imorgon för dom.Tony skul...

Av Helena Hübbert - 7 augusti 2014 10:12

har varit hemma i 7 veckor sååå skönt att vara ledig men visst ska det bli skönt att börja jobba igen och komma in i rutiner och vardagen igen..det e sista sommaren jag kunde vara hemma så länge synd att man inte alltid kan vara hemma hela sommaren.....

Ovido - Quiz & Flashcards