Alla inlägg den 23 april 2012

Av Helena Hübbert - 23 april 2012 17:56

för dom ringde från Barnomsorgen och talade om att André får börja på dagiset Bäcken den 13 aug som jag sökt. I början av april ringde dom och erbjöd mig i Lysvik men jag tyckade nej för det e ju åt fel så dom frågade om det var bättre att få i Sunne så det sa jag att det var eftersom jag jobbar i Sunne och Tony i Karlstad och innan påsk ringde dom igen och sa att jag skulle få en plats i Sunne på Hasselbo men att han skulle stå kvar i kön till Bäck så jag tackade ja till platsen  i Sunne...så nu slipper jag dela på ungarna och behöver inte lämna på 2 ställe så det e ju bra..Hasselbo är det säkering inge fel på heller men när vi har Jennifer på dagiset här i Bäck vill jag gärna ha André här oxå..


på fm var vi till Sofie,Mille och Vilmer och hälsade på och snozzade lite bebis...André somnade innan vi hade lämnat Sunne medans Jennifer fick en korv vid ok eftersom kl var så mkt så att hon skulle få nåt mer i magen än fikabröd...


På onsdag kommer äntligen Tony hem ska bli skönt med lite avlastningen även om det har gått bra att vara ensam med barnen men visst e det tråkigt typ på helgerna men men får ha honom hemma nu i slutet av veckan och i början av nästa sen ska han börja jobba igen....få se vad han har för spännande med dig denna gång från usa...


kram på er!!!

Ovido - Quiz & Flashcards