Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Helena Hübbert - 13 augusti 2013 21:07

låg jag upp uppvaket och fått en tös....usch va tiden rusat iväg tyckte nyss det var att vi fick henne....


natten igår var Jennifer varm och igår morse hade hon feber och på em/kvällningen var den bortra och imrse varhon helt feberfri vet inte vad det kunde vara för nåt hon hade...ja ja bra att det inte var långrandigt eftersom vi ska åka bort på fredag....


André har varit själv på dagiset igår och idag det har gått så bra men vid lämningen gjorde såå ont i mig när han grät och ropade på mig och sträckte ut armarna men jag vet ju att så fort jag kommit till bilen e det bra igen...


Jennifer fick ett muminhus idag och hon var sååå nöjd och glad över det...det var en fin present sa hon hela tiden...lillmöla....


kram på er!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards