Alla inlägg den 28 juli 2013

Av Helena Hübbert - 28 juli 2013 20:01

usch va tiden gått fort...tyckte det lät så länge med 6 veckor semester/föräldraledigt...


Itisdags kom Ronny,Donika och Benjamin och låg över så på onsdag åkte vi till Brunnskog och gick på

Gammelvala..det var utställning av veteranbilar och det var väldigt mkt folk..blev så hett så man höll på gå åt.

luften stod still vissa dagar...


det har varit några dagar som har varit hemska...så hett så man nästan har dött...inget regn på sikte..men på fredag fm kom det äntligen lite lite regn men gjorde så att luften blev lite bättre iaf...


På fredag(26/7) vid 15.30 körde Mikael ner mig och jag skulle hämta bandet till Fryksdalsdansen och sedan träffade jag Helena,Kristina och AC vid marinan och vi skulle fixa lite fint på bordet och sedan åkte dom andra iväg och skulle hämta Lotta som fyllde 40 år vi skulle ha överrasknings picknick för henne innan vi skulle åka Limo och sedan in på Kolsnäs och lyssna på Magnus Uggla...Det var en jättekul kväll och lyckad och det var sååå häftigt att åka limo....


Magnus Uggla var skitbra som vanligt...stod ett tag rätt så långt fram men på slutet så stod jag längre bak och det var bättre än att trängas med folk..


Träffade Stefan i Larz-Kristerz det var kul har inte sett honom på säkert 20 år men nu har jag pratat med honom och han kände igen bara jag sa vad jag hette...


Idag(28/7) var vi bjudna till Linnea på födelsedagsfika och vi fick pastasallad och gott bröd och sedan blev kaffe och philadelfiaglass allt var supergott....Hon fick en bok av oss som hon önskade sig....


Imorgon börjar Tony jobba igen och han åker ner till Skövde på jobb i 3 veckor men kommer hem under helgerna...

Om en vecka börjar allvaret för oss oxå så tråkigt vill inte börja jobba igen....det har varit sååå skönt att vara ledig..ja ja får se framemot jul och nyårsledig :)....


kram på er!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards