Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Helena Hübbert - 2 februari 2012 16:09

på avd 14 och väntade på kvällsmat för jag var in på ultraljud och in spec mvc och då var bt lite högt så jag fick en ny tablett och Jens ville ha koll på mig så han la in mig.Tony och Jennifer fick åka hem utan mig  ..ja ja det blir ju inte så länge kvar tills han skulle komma som sist fick jag trösta mig med.För när jag blev inlagd med Jennifer var det ca 2 månader kvar och denna gång var det ju bara 10 dagar....


Idag var jag och André på babycafé för sista gången eftersom han kan gå så får han inte gå dit nå mera..Hade han inte kunnat gå så hade vi fått komma dit..Dom har sån regel att kan dom gå är barnet för stort att komma på babycafé...så nu blir det öppna förskolan ist men där har han ju varit med sen han var ca 2-3 veckor eftersom vi brukar vara dit så Jennifer får leka av sig lite...


Den 4 jan tog André sina första steg på köksgolvet mellan oss och nu går,går och går han men ska han snabbt fram så kryper han och han klättrar upp för soffan och trappen om man glömt grinden nån gång..När han klättrar upp för trappen går Jennifer bakom honom och säger åh hej åh hej för varje steg han tar upp för trappen....hon är hjälpsam och snäll storasyster...


kram på er!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards