Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Helena Hübbert - 5 juni 2011 21:26

och jag hoppas att det är Simon som går ut som vinnare ikväll....


Tony jobbade på onsdag sen blev han långledig skönt för honom....


Har börjat satt upp staket och ilördags var vi till Karlstad och köpte grejer till staket på byggmax....Sen v ar vi in och åt på mc donalds och jag hann precis äta klart innan André ville ha lite mer mat för att kunna somna så gott i bilen när vi åkte hemåt....var in på öb en sväng och Jennifer ville ha en stor lastbil och hon fick väl den och när vi kom hem så lekte hon väldigt mkt med den....


Beställde Jennifers födelsedags present ifredags på Sunne Bazaren...Får den förhoppningsvis till veckan....Dom trodde att den skulle komma till vekan iaf....


Får mina skattpengar till veckan och då ska jag och André åka upp till Torsby nån dag när Jennifer är på dagiset och köpa bassängen som var med i reklambladet i affären leksaksboa....


På torsdag ska jag äntligen klippa mig och det ska bli sååå skönt att få av sig håret....


kram på er!!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards