Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Helena Hübbert - 10 maj 2011 11:49

så skönt och det börjar bli fint väder ute oxå...så härligt med sol och värme....


var ett tag sedan jag skrev men jag får passa på när lillsmöla e på dagiset och lilleman sover..Lilleman sitter i stolen ute och sover...var in till Sunne på apoteket en sväng efter vi lämnade på dagiset...


Den 29 april var jag till bvc med Jennifer för vägning och 1,5 års sprutan och hon har gått uppåt på kurvan..blir så jävla trött på denna kurva att hon inte följer sin kurva men herregud hon har väl sin egen kurva....


Den 4 maj var jag till bvc med André och han fick sin 3 månaders spruta och det gick bra även om han grät till när det stack i benen men han var en tapper soldat :)


Den 6 maj var det Marten i Sunne och vi var dit på fm en sväng det duggade lite men vi fick tag på lite saker.Jag fick tag på bokstäver till min armband ÄNTLIGEN och när vi kommer hem så går jag letar efter armbandet och ska sätta dit bokstäverna och då e påsen borta som dom låg i.Tony gjorde upp eld i spisen när det var lite ruggit och slängde in skräp och tog även den påsen utan att titta i den.så han eldade upp bokstäverna...ja ja det e tur att det inte var dyra smycken jag köpte..


Lördag 7 maj var Morfar och Kirsten hit och hälsade på och på em kom Monika och William och hälade på så ungarna fick leka en stund...


kram på er!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards