Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Helena Hübbert - 20 mars 2011 20:57

slut för denna gång....oj oj va tiden springer iväg snart är det april månad...


På fredag när vi kom upp tog jag febern på Jennifer och hon hade normal temp igen så det var skönt att hon var feberfri igen så vi åkte in till Sunne på fm och gick in på Lindex och shoppade kläder åt Jennifer hon fick 3 st tröjor,3 st byxor,1 par vita strumpbyxor och 1 par randiga munin strumpbyxor. sen skulle vi gå in på ica och handla lite mat och blöjor men då såg jag klockan var så mkt att det var lunchdags så vi gick in på sibylla och åt lunch och Jennifer fick en fun box med köttbullar och mos..tog en kanin eftersom en leksak ingår.André låg och sov hela tiden vi var där inne och åt..Sen gick vi in och handlade på ica och sen for vi hem och vi hann inte lämna parkeringen förrän Jennifer sov och när vi kom hem lät jag henne sitta kvar i bilen och sova eftersom det inte var så kallt ute..


På lördag gjorde vi inte så mkt...Fick besök av grannen en sväng han var nyfiken på André...jag bakade en morotskaka eftersom vi skulle få besök på söndan av Peter och så ringde min kusin och hörde om vi var hemma på söndag för dom ville komma och se André så det sa jag att vi var så Kerstin,Sven-Erik och min moster kom oxå idag...Pappa ringde på fredan och hörde om vi var hemma på lördag så skulle dom komma och hälsa på men sen ringde han lite senare på kvällen och att han kommer på söndag ist med Peter så det blev lite folk här...trevligt....


På lördagkvällen åt vi citronfilé med klyftpotatis och det blev rätt mkt kvar så vi bjöd morfar och Peter på det innan dom åkte hem igen.


André fick en blå/vit stickade tröja,blåa stickade raggsockor och en blå vårjacka jättefina kläder och fick dockkläder till skrållan bla en pippi tröja av moster och kusin....2 st body och en pyjamas fick André och Jennifer fick 2 st tröjor och ett gosedjur i form av en häst av Peter..jättefina tröjor....

Moster hade ett paket med från min mammas kusiner och i det var en blå tröja,1 par strumpor och en snuttefilt..jättefin tröja och filt..


nej nu har det inte hänt nåt mer...


kram på er!!!!!!!!!





Ovido - Quiz & Flashcards