Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Helena Hübbert - 3 februari 2011 17:31

Igår var vi till Karlstad på ul,flödet och in på spec-mvc och bt var lite för högt så Jens la in mig på avd 14...tur att det inte e så många dagar kvar innan h*n kommer ut...Fick en ny tablett igår kväll för bt var lika på kvällen som det v ar på dagen.var även lika idag på morgonen men på em var undertrycket lite bättre så det e ju skönt....ultraljudet och flödet såg bra ut....


Jag har sovit väldigt bra inatt och jag var bara upp en gång på toa hemma tycker jag att jag e jämt upp på toa men men det e väl att man dricker mer hemma än jag gjorde här igår kväll....


Idag efter att Tony hämtat Jennifer på dagiset kom dom hit en sväng och hälsade på....


imorgon blir en spännande dag...undra om jag kan sova inatt....jag ska bli igång satt på fm....Så farmor kommer ikväll så hon får ta Jennifer imorgon när Tony åker ner hit igen...blir lite pussling när man bor en bit ifrån släkten....


kram på er!!!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards