Alla inlägg den 7 december 2011

Av Helena Hübbert - 7 december 2011 20:15

usch va tiden rusar iväg....


Ionsdag(30/11) var jag och träffade Prästen som skulle döpa André.Jättetrevlig präst och vi pratade lite om dopet och vad vi skulle ha för psalmer mm.


Ifredags(2/12)tänkte jag att vi skulle ha varit på öppna förskolan och baka på lördag fm men jag lämnade Jennifer på dagiset ist eftersom jag inte kunde åka och duka på fredag kvällen som jag hade tänkt och så bakade jag saffranskaka till dopet.


Lördag(3/12) hade vi dop för André så på fm var jag ner till församlingshemmet och dukade till dopkaffet...André skötte sig jättebra i kyrkan och han sa inte ett ljud när prästen tog hon och skulle ha vattnet på huvudet.Jennifer var också väldigt duktig och hon fick gå som hon ville ist för att hon skulle bli tvingad att stå still och det skulle bli skrik och liv...Sen blev det fika och vi öppnade presenter och han fick bla pengar,nalle,en apa,gå vagn och halsband mm..


Idag var jag iväg och åt julbord med jobbet det var trevligt men tråkigt att det  var sista gången jag var med gänget när det gäller nåt med personalen men jag vet att jag kommer att få det bra på avd 4 också när jag börjar att jobba igen efter mammaledigheten.


Det har kommit snö så nu har jag fått julkänsla...


kram på er!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards